Serwis używa cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką cookies. x

Ludzie są jak morze, czasem łagodni i przyjaźni, czasem burzliwi...”

Albert Einstein

PR 21.11.2022

24.11.2022

Dzień rozpoczęliśmy  już tradycyjnie podniesieniem bandery. Zaraz po oficjalnym „spocznij” usłyszeliśmy o planach na dzisiaj, czyli o wycieczce. W końcu zwiedzanie! Następną ważną informacją były mikołajki. Chwilę później każdy wyciągnął z koperty kartkę z nazwiskiem osoby, którą obdaruje prezentem, nawet kapitan i oficerowie. Pierwszym punktem naszej przygody była plaża Las Canteras. Szybki rzut oka na ocean i ruszamy dalej – w góry. Po zapełnieniu pamięci naszych telefonów toną zdjęć ze szczytu Pico de Bandama, udaliśmy się w stronę wydm na południu Gran Canarii. Po drodze usłyszeliśmy od naszej pani przewodnik wiele ciekawostek o wyspie. Ciepło oraz miękki piasek sprawiły, że poczuliśmy się jak na wakacjach. Następnie w Maspalomas dostaliśmy chwilę wolnego na odwiedzenie restauracji, kąpiel w morzu i zakup pamiątek. Wracając do portu zwiedziliśmy historyczno-kolonialną cześć Las Palmas. Dzień dokończyliśmy wachtami trałowymi i zasłużonym odpoczynkiem.

Rejestracja uczestników

z Niebieską Szkołą

Obejrzyj filmy i zdjęcia,
przeczytaj wspomnienia...

Myślałam tylko, jak wytrzymam dwa miesiące bez Internetu...”